Friday, August 19, 2011

# Corat Coret

Semakin dekat

Dalam sedar ataupun tidak, Ramadhan hampir kepenghujungnya. Terasa sedih dihati untuk meninggalkan bulan yang penuh dengan keistimewaan ini.

Hanya tinggal dalam seminggu lebih sahaja lagi kita akan menyambut Syawal..kelihatan disana sini sibuk dengan persiapan raya..ada yang dah mula shopping,buat biskut, buat langsir dan macam2 lagi yg serba baru bg yg berkemampuan..Bagi aku masih lagi tak berkesempatan menyediakan itu semua..last minute kot baru nak beli..

May be hari ni baru nak usha2 ape yang patut untuk anak2 aku..for me and husband biase2 je..yg penting anak2..kalu ade yg berkenan dihati baru beli..Apepun berbelanja ikut kemampuan bukan nafsu..beli ape yang perlu..Insya'allah sabtu or ahad ni baru aku nak mula projek buat biskut raya..just simple biskut..dapat 2-3 jenis pn dah ok..leh tapau utk diri sendiri mak and mentua..

Dalam ramadhan ni jugak..aku buat julung kalinye dapat MC semalam.haa....pertama dalam tahun ni.. demam dan kene gastrik lagi...menyeksakan kalu kene..namun Alhamdulillah... aku bersyukur dengan segala nikmat kehidupan yg diberikan serta rezeki yang ALLAH kurniakan dan aku berdoa semoga aku hati aku tabah menghadapi segala dugaanNYA dimasa akan datang..

SALAM RAMADHAN

2 comments:

schaze zainn said...

sekarang byk shopping complex buat sale.

sampai mata naik rambang..tak tau nak pilih yg mana dah..hihi

Fitri Senin said...

semoga cepat sembuh