Wednesday, July 27, 2011

# Sukan

Bahang harimau vs singa dah terasa..

sejak dari semalam hingga ke sekarang..ramai yang sibuk dok cari tiket utk tengok perlawanan esok..semangat sungguh!tapi bagi aku yang memang tak de kesempatan nak tengok secara live ni kt stadium..dok diam2 je le tengok kat rumah..tak yah fikir tiket..sesak..

Hope dengan semangat penyokong yang kemain ramai lagi nak tengok sok tu..pemain2 Malaysia dapat tunjuk prestasi yang lebih baik..jangan le hampakan mereka yang sanggup datang jauh dan beli tiket tu..same gak yang setia dok depan tv..hehhe..Agi idup agi ngelaban (tul ke?)..tebus maruah negara beb!
SEBAHAGIAN peminat bola sepak gembira dengan tiket yang dibeli sementara orang ramai masih beratur panjang bagi mendapatkan tiket perlawanan timbal balik, kelayakan pusingan kedua Piala Dunia FIFA 2014 zon Asia antara Malaysia dan Singapura di Stadium Nasional Bukit Jalil. Sehingga jam 12.30 tengah hari tadi hampir 85,000 tiket sudah habis dijual-BH
cik mucux..ade harapan ke gi tengok?

14 comments:

muCux said...

kak sama plak entry kau ngan aku. . .
aku dah xdew harapan klau dorg kuarkn tiket esok pon aku rase xdew harapan tgk kat uma jew la :(
huaaaaa sedeyyy nieee!!!

Faztee Danisha said...

@muCux oit tu namenye bahang tu sampai kat ko ..haha..terase berapi x..haloha xdpt gk tiket ek..ko jgn le slhkn org tu lk..yg ko tu ptut g sndiri le..ehheh..br tau rs bertur sesak nk dptknnye

muCux said...

hahahahahaha 2 yg aku dok bertekak ngan dier smlm 2 dia kata aku paksa2 dier tp aku x nmpk kesungguh pon klau xnak ckp awal2 aku leh kirim org lain. . .xpon aku leh g sendiri hihihihihi

Faztee Danisha said...

@muCux r usure leh g sndiri..ooo..nk ponteng kje lak ek..alah bende dh xde nk wt cmner..anggp le xde rzki..jgn sbb ni nk gadoh ngn kwn beb..ne tau dgn ketidakhadiran ko leh mendtgkn gol yg bnyk sok..tanpa ko bola tetap berlangsung..heheh

muCux said...

hahahaha ayat pedih siot. . .mmg la tanpa aku bola ttp jalan tp kau taw kan aku mmg slalu kew stadium so sangat hampa kali nie x dpt g. . .slalu aku kirim kat mmbr lain konon nye dier nie kat putra so aku kirim la kat dier skali camnie jadinye mmbr yg biase aku kirim 2 dah selamat dpt tiket smlm :)

Faztee Danisha said...

@muCuxpepatah ade mengatakan..jika x dpechkn ruyung manekan dpt sagunya..udah terantuk baru terngadah..**:)jgn dihrp padi seberang entahkan jd entahkn tidak..ahaha

muCux said...

yeye saya belajar dari kesilapan :). . .
dah cool skit dah skg nie. . kak jom tgk kat mamak esok mau ka?hahahhaa

Faztee Danisha said...

@muCuxmamak?erk..sori sy dh lame x lepak mamak..sebolehnye xmo..hhehe..tengok kt umah je kot..lending smbil mkn2

muCux said...

pernah kew kau lepak mamak kak? kihkihkihkih

Faztee Danisha said...

@muCux pernah..last ms zaman bercinta..dok kt USJ..roti nan 1

muCux said...

ingt kau nie x jenis x reti nk lepak2 nie hihihihihi
aku pon skg dok uma jew :)

Ezad Skytech said...

mesti bergegar la Stadium Bukit Jalil esok dgn ngauman penyokong Harimau Malaya...Go Malaysia !! Ngaaaauummm...heee~

bunga said...

yahhh..jom kita sama2 sokong..yahh..ye.go.goooooo..

schaze zainn said...

semoga malasyia menang :)

aum aum harimau malaya xP