Friday, March 25, 2011

# Corat Coret # Peristiwa

Selamat Hari Polis

25 Mac merupakan hari wat warga polis..hari ni merupakan sambutan yang ke-204..Selamat hari polis wat my husband jugak dan semua warga polis di Malaysia..berkhidmatlah dengan ikhlas demi negara dan agama..

Pagi ni telah diadakan perbarisan di PULAPOL Jalan Semarak..Err..ade gak yang takut nak gi situ disebabkan virus Adeno tu..tapi Kementerian Kesiahatan sahkan boleh diadakan sambutan kat situ kerana langkah2 sewajarnya telah diambil..so jangan bimbang kalau nak pergi tengok sambutan tu..

2 comments:

aDieyZa said...

hari ni hari polis eh? baru zana tau.. hihihi

Faztee Danisha said...

@aDieyZaiyola cik dieyza..dah tahu kan skg..bnyk lg hr nk ingt kn..hehehe