Google Bagi Hadiah Birthday

Hari ni sepanjang masa Google papar Birthday wish kat search engine aku. Ha jangan tak caye..ini boktinya.
Untuk makluman, kini search engine (enjin carian) dah boleh memperingati hari ulang tahun setiap pengguna Google dengan doodle hari jadi khas berdasarkan maklumat profile pengguna Google. No wonder la bila kita dah log in,google kita akan disajikan dengan paparan tu kan..Okla tu kira hadiah utk diri jugak kan.

Hari ni 9.6.2017 genap umur aku yang ke-35..masih muda kan..huaaaa. Tua mengejar sebenarnya. Begitu juga kehidupan kita selepas ini. 


Actually aku nak khaskan catatan ni buat semua yang wish birthday kat aku sama ada secara langsung, whatsapp, kat IG and FB. Maaf pada yang tak sempat reply say thanx and papar dalam ni. I'm really appreciate it!

Untuk kengkawan ofis yang wish thanks ya.Yang rela menyanyi lagu birthday song tu..si Emy..u make my day la..hahahah..gila kaget sebentar dong bila kamu datang padaku dengan membawa sekeping ucapan dan hadiah dr big bos..terpinga sekejap..tapi aku cover dengan membahan kau..hahah..sori ya

Eh lagi satu forum kegemaran aku..si cari pun...dapat kredit percuma sempena bzday..hahhah..setiap kredit tu bernilai oo..nak panjat pagar hot topik..yachhh!Yang tahu je akan faham..hehehhe.

Thanks jugak buat si suami yang memang 'menyeprisekan' aku hari ni..sampai kene jalan la ke depan gate (balai pelawat) Kompleks B ni untuk collect jambangan bunga tu. Nasib pakai blazer,leh la cover bunga tu balut ngan blazer. Segan kot nak berjapan dr depan gate masuk ofis pegang bunga..kang banyak lak mata memandang and bertanya. Tak kuasa ioll.Malu i tau!Nanti belanja makan ek.

Balik rumah suprise lagi by anak-ank pulak. Berkomplot semua ni ngan papa dia. dapat jambangan bunga and coklat lagi.Memang berbuka nanti hadap coklat jele.

Terima kasih semua. Harapan aku,moga aku dapat memotivasi diri sendiri agar jd lebih kuat dan tegar serta ingin menjadi yang lebih baik dari sebelumnya.

Comments

Popular posts from this blog

Buah Keduak@Kerdas

Gerai Buah di R&R Tapah..jambu batu,jambu air

Latihan Kebakaran & Kecemasan Bersama Jabatan Bomba dan Penyelamat Putrajaya